2010 m. liepos 31 d., šeštadienis

Paskutinę liepos naktį.

Verda virdulys, o nuo mano plaukų laša vanduo. Pilnas puodelis serbentų arbatos. Pristatyta daug puodelių, kurie jau nieko nereiškia. Serbentais kvepia mano lūpos, burna ir rankos, serbentais ir šokoladu. Neseniai maudžiausi prūde. Tai buvo taip nuostabu. Tiesiog aš viena, mano nuogą kūną glamonėja vanduo, taškausi, murkdausi, juokiuosi ir verkiu. Kaip undinė nardau šiltame vandenyje. Galva apsvaigsta nuo lūkesčio. Naktis jau leidosi ant nuogos gamtos, vandens, mes buvome nepakartojami ir tokie panašūs, nuogi siela ir kūnais, nuogi šią nuostabią paskutinę liepos naktį. Galvoje tvyro mintis tai paskutinė liepos naktis, tai paskutinė liepos naktis kai aš esu tokia, kitais metais aš būsiu vyresnė, bet aš gyvenau šia akimirka. Tai buvau tik aš, tik aš, dangus ir vanduo, mes tokie nuostabūs ir paprasti, nes nieks to nemato.

Careless

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą