2012 m. kovo 25 d., sekmadienis

Till the sun comes up.

Diena praleista namie- tai puikus nuskausminamasis paklydusiai sielai. Nėra viskas taip blogai, kaip būtent tą akimirką atrodo. Tokia jau aš- vieną akimirką mirštu iš skausmo, kitą šėlstu iš pykčio kaip uraganas, o trečią džiaugiuosi ir visuose žmonėse įžvelgiu tik gėrį. Dažnai suprantu ir dar dažniau gyvenimas man primena, kas šiame gyvenime yra svarbiausia- tai aš sau pati. Draugai gali apsimesti pačiais geriausiai, bet kai tu jiems pasakai, kad tau beprotiškai sunku, jie tarsi ignoruoja šį teiginį ir dar labiau susirūpina savomis bėdomis. Norėčiau sakyt, kad pati niekada neišklausiau ar neverkiau kartu, bet visada buvau kartu...  Taip, bet aš ne apie tai.. Gyvenimas pilnas spalvų, kai nepameti savęs, kai būni sau ištikimiausias ir neleidi kratyti atliekų tau į sielą, kai negalvoji, kad geriausias pasirinkimas yra laisvas kritimas. Šiame pasaulyje pilna neįtikėtinų dalykų, kad ir tai, jog būna akimirkų, kai savęs nekontroliuoju negalvoju nei ką sakau, nei ką darau viskas eina sklandžiai, tačiau aš ten nedalyvauju.. Kiek dalykų yra apie kuriuos dar beprotiškai noriu jums papasakoti, kiek dar lakia dalykų ateityje, kuriais norėsiu su jumis pasidalinti ir tai mane džiugina. Pati save raginu džiaugtis, atrasti ką nors, kas teikia malonumo, rašyti jums pilnus vilties laiškus, kas pastaruoju momentu man nesiseka, bet aš kaupiuosi pradėti gyvenime elgtis kaip aš noriu, išlikti ištikimai sau. Beje, planuoju kraustytis kitur, nors beproto myliu šitą blogą, tikriausiai turėsiu jį palikti, priprasti prie naujų sienų. Nors nežinau, galbūt rasiu, kokią kitą išeitį. Daug kavos, arbatos, minkštų patalų... Kaip kažkada rašiau, tikriausiai tikrieji malonumai visada išlieka. 
Nesakau, kad ateis vasara ir bus geriau, bet kažkada tikrai viskas susidėlios į savo vietas, gyvenimas tai tartum dėlionė, puzlė, vienos detalės- savaip skirtingos ir lengvai sudedamos, kitos- tokios pačios spalvos ir turi įdėti šiek tiek darbo, kad ją įveiktum. Bet yra tik vienas skirtumas, mes neturim rezultato nuotraukos, kas viską smarkiai pasunkina.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą