2011 m. sausio 26 d., trečiadienis

PASIKEITIMAI?!!!!

Nusprendžiau šiek tiek daugiau rašyt ir šiek tiek laisviau ir daugiau, apie viską.
Good luck for me!!!!
Taigi, netgi, galvoju kadanors įkelti nuotraukų, nors dar neapsisprendžiau, o gal net kurti fashion blogą... Nes mėgstu gražius rūbus, mėgstu stilingus, laisvus, nepriklausomus žmones. Tik mintyse kirba mintis, kad negalėsiu visiškai atsiskleisti, kai žinosit kas aš, o gal būtų atvirkščiai?
Esu nežmoniška tinginė. Visada mokslus pasilieku paskutinei dienai, o ir per paskutinę dieną tingiu ką nors daryti. Kvailė. Bet turiu dar šiek tiek laiko susigriebti.
Dabar, kai pradėjau rašyti, supratau, kad jūs beveik nieko apie mane nežinote ir tai vėl mano kaltė.
Jūs tikriausiai neįsivaizduojate kaip mėgstu šokoladą, šokius, muziką. Taip pat dievinu vandenį. Iš čiaupo, jūros, vandenyno, ežero. Jis mane apgaubia, atpalaiduoja, pasiglemžia. Taip pat kažkokius sentimentalus kelia vėjas, oras suteikiantis gyvybę sielai ir kūnui.
Tai šiam kartui tiek.

P.s. Jei jums būtų įdomu, ką nors apie mane sužinot, galite klausti.
Careless

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą